aj aj aj

Daniel har visat exakt vad hans hapkidoträning kan göra.

Mina handleder mår dåligt och jag behöver dem, för jag är faktist trollkarl, en bra trollkarl. En del vill i alla fall påstå det. Jag har alltid gillat folk med intressen, intressen som övergår i rena "nörderier". Daniel har ikväll visat att han verkligen har intresset.  Han kommer utan tvekan bli duktig på just Hapkido, jag skulle inte vilja greppa hans handled på stan klockan 03.00 en lördag.

Nörderier är bra. De har tagit mig dit jag är idag. En bra trollkarl, en manipulativ jävel om du så vill. Som kan lura dig till saker du inte visste du kännde. Men nog om det.  Ikväll har jag tydligen trollat för "de mest kriminella i Norrköping" och blivit bjuden på en öl. Jag måste vara jävligt bra. Eller i alla fall okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0