Att vara full

Det kan vara lite lustigt det där med berusning. Ikväll blev jag anklagad för att "töntdricka". Jag tror det ska anspela på att jag dricker "dåligt" eller lite. Men nu ska ni få höra, Simon och Tobias jag vänder mig till er.

Jag har faktist i det närmaste blivit berömd för min berusning, om man nu kan bli det. Jag ska tydligen bli lugn och uppmärksam. Jag tror det var något sånt i alla fall. Jag vet att vatten är underbar medicin när det snurrar en aning för mycket.

Fan, nu sitter jag här och blir sugen på en öl. Men jag får hålla mig till i morgon (idag). Simon och Tobias, vad säger ni. Ska vi ordna en riktigt rolig fyllehistoria vi kan dra för våra barnbarn?

Nej förresten, jag har redan en... eller två... typ 300 stycken.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är bara att gratulera till din berömmelse.



Och känn dig inte allt för träffad, man måste ju - i hopp om att folk ska bli ordentligt fulla - hetsa alla genom att påpeka att de dricker för dåligt.

2008-08-31 @ 02:07:42
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0