Mitt i allt kaos

Jag har plötsligt insett hur mycket jag har gemensamt med karaktären Butters från serien South Park.

Kanske ännu mer med hans alterego, Profesor Chaos. Till och med Butters mörkaste sida är naiv och snäll, han försöker bland annat svämma över världen med en trädgårdsslang och förstöra ozonlagret med en burk hårspray (detta kunde jag kanske testa).

Annars har jag spenderat en dag med en gammal klasskompis från gymnasiet, detta var första gången jag pratade med någon från NV02 i mer än 10 minuter sedan vi tog studenten. Det blev många roliga minnen som kom tillbaka till mig, tänk så mycket jag förträngt och nästan glömt bort. Det är bra med positiva tankar nu när man snart ska tillbaka till Norrköping för ett år av förväntat utanförskap. Undra vad Profesor Chaos hade gjort?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0