Nytt år, ny låt, nytt glow, nytt mode

Men det e samma gamla kille med ett härligt flow.

Okej, jag kan inte texten, men ni fattar tanken. Jag är tillbaka i Norrköping, kanske något förändrad, men det lär inte synas. Mycket hann hända under tiden i Oskarshamn, 2:a Juni - 16:e Augusti. Det hinner hända massor, och ändå ingenting. Sommaren kan väl delas upp i tre delar. Himmel, Helvete och mitt i mellan. Precis som en sommar ska vara antar jag.

Idag är jag tillbaka och idag är första dagen i resten av mitt KSM-liv. För att tala i klyschor.

Idag insåg jag att jag faktist är 22 år gammal. Jag vet, visst är det sjukt? Att det skulle ta 22 år att inse det.

Kommentarer
Postat av: Andra Halvan

Du älskar hans musik men hatar honom för att han är gaisare menar du? För egen del är del är det nog mer tvärtom.

2008-08-17 @ 12:32:39
Postat av: AH spammar

Och så adressen ja.

2008-08-17 @ 12:33:36
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0