Trollkarlen från OS

Nu tar vi guld. Gör vi verkligen det?

Okej, det ska sägas att jag har ingen vidare koll på våra medaljchanser i OS. Tennisherrarna verkar förlora just i detta nu. Stefan Holm har väl chansen? Han vann ju i alla fall förra gången. Kallur? Hon är väl ganska bra? Jag tycker det verkar som om guldchanserna försvinner stup i ett och nu när Carolina Kluft bestämmt sig för att försöka bli bra i EN sport istället för att vara lite halvkass i 7 olika så blir det kanske inget guld borta i Kina, förlåt, Peking.

Brottaren Ara blev ju tydligen av med sin bronsmedalj. Vilket underbart straff. Han visar väl ganska tydligt att han inte bryr sig om sin bronsmedalj när han lämnar prisutdelningen. Nåja, hörde att han kunde bli avstängd på livstid också, precis nu när han redan innan bestämmt sig för att sluta. Fantastisk humor.

Jag har slarvat lite med mit trolleri i sommar, men så har jag spurtat starkt sista två veckorna och helt plötsligt har jag övat in inte mindre än 4 nya "moves". Ibland kommer allt på samma gång.

Jag är tillbaka i Norrköping också, men den ångesten ska hedras med ett eget inlägg. Om jag finner lusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0