En något trög magisk start

Aahhhh, Hur gör du? Hur gör du?

Herregud vad jag gått och funderat på att starta denna blogg. Av någon outgrundlig annledning har det tagit mig ungefär ett halvår att våga ta det där sista steget. Nu är det dock dags att sätta fart.

Ta inte titeln på alltför stort allvar, tanken var att på något sätt hitta ett bra samlingsnamn för det som intresserar mig mest, nämligen trolleri, skitsnack, samt att lura andra människor (på ett snällt sätt såklart... oftast) Con-artist kommer vara platsen där jag kan skriva av mig, berätta om mitt liv som amatörmagiker och kanske bjuda på ett eller annat litet trick, även om jag som trollkarl självklart håller stenhårt på våra dyrbara hemligheter.

Con-artist - för att människor vill bli lurade.

Kommentarer
Postat av: CELINE

Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 04:58:52
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Simon

Spännande, jag hade dock förväntat mig en hyllning av Alan Smith, men det kanske kommer.

2008-02-11 @ 13:35:59
URL: http://folktomt.blogg.se
Postat av: Micaela

Har du blivit blond igen? Magic Blonde ;)

2008-02-11 @ 15:41:26
Postat av: Adam

EN liten häslning.
Du kan fortfarande inte kalla dig med titeln trollkarl, eller annat förrän du visat det inför en jury=).

2008-03-01 @ 17:49:27
Postat av: Johan Gyllensten

Adam:

Yes I can! har trollat in till Moderna Illusionisters cirkel.

2008-03-01 @ 18:07:44
URL: http://misdirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0