Lösa trådar

Då var man tillbaka i Norrköping igen och därmed har det blivit dags att börja ta tag i vissa saker.

Först och främst har jag ett manus som behöver bli färdigt inom den närmsta framtiden, utöver det har jag en massa annat själsdödande pappersarbete att ta tag i. Det enda roliga jag har framför mig är att arbeta med två nya kortrutiner. Jag har lyckats lära mig alla "moves" och kan utföra tricken relatvit smärtfritt. det som behöver ordnas är en presentation plus en del finslipning. Den bästa träning får man ju genom att uppträda så det finns en chans att det blir premiär för dessa rutiner i helgen.

Hmmm, nu när jag tänker efter så behöver jag köpa mig några nya kortlekar också, mina gammla är alltför... gammla.

Det finns en liten risk att jag i framtiden kommer publicera några videoklipp där undertecknad visar upp sina kortkonster, mest för att bevisa att jag faktist kan något och inte bara sitter här och skriver en massa skit.

Kommentarer
Postat av: anti - IK

gammla

2008-02-29 @ 07:41:13
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0