Nödraketer

Just nu pågår ett för männsligheten kanske helt avgörande test, ett test som helt kan komma att avgöra framtiden för vår art.

Fungerar nödraketer? Jag är just nu inne på min andra 3,5.a... fyra stycken återstår. Efter det hoppas jag kunna komma med en utvärdering. Till hjälp har jag mina goda vänner Martin och Daniel, de ska se till att jag håller mig på banan och inte yrar iväg någonstans, personligen är jag mest nyfiken på om jag kommer kunna trolla efter att ha druckit ur mina nödraketer.

"one small step for man, but a giant leap for mankind"

Kommentarer
Postat av: IK

Paddan ska njuta av att synas på IK!
Därmed basta!
Förövrigt välkommen till bakfyllans förjävliga land!

2008-02-17 @ 10:09:00
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0