#1 - vänner

Nu ska vi andas morgonluft. Saker som är gjorda går inte göra ogjorda hur mycket man än vill. Jag är ledsen för mycket, men nu måste det gå framåt. Och det finns som tur är mycket som gör morgondagen värd att vänta på. Tänkte börja med det kanske mest självklara, mina vänner.

De finns där och de har tyvär fått stå ut med mycket från min sida de senaste månaderna. Jag har satt dem åt sidan, ibland omedvetet men det är något man ska akta sig för. Som tur är har de funnits där när jag behövt dem. Marty, Victor - tack!

I norrköping har jag en del när allt kommer omkring och snart får jag träffa dem igen. Daniel, Simon, Tobias, Aner, Pekka, Martin, Anti, DV. Det kommer en höst och den behöver inte bli mörk och kall. Jag tror den kommer bli mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0