Milstolpe

Vilken underbar känsla!

Idag blev jag officiell medlem i MIC (Moderna illusionisters cirkel) de sista pappren blev klara. Annledningen till att detta är en milstolpe är att jag nu kan titulera mig trollkarl/magiker... vilket jag iofs gjort sedan jag lyckades trolla in i föreningen, men nu är det alltså även officiellt.

Detta var något jag inte trodde för nio månader sedan när jag bästämmde mig för att verkligen försöka satsa. Tanken var då mest att kanske lära mig några trick så jag kan underhålla mina kompisar. Dett är en fantastisk morot att lära mig ännu mer och bli så bra som möjligt.

Kommentarer
Postat av: adam

Härligt grattis=), The Magican of Norrköping/Oskarhamns

2008-03-04 @ 12:26:25
URL: http://tankensljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0