Ciggarettdjävul

Drabbades av århundradets yrsel igår mitt under ett trolleri trick.

Blev bjuden på en ciggarett av någon jag trollade för och dum som jag var så försökte jag genomföra mina trick med ciggaretten i munen vilket medförde illamående av sällan skådat slag. Blev tvungen att sätta mig ner och ta några djupa andetag. Efter några minuter blev det bra som tur var. Och nej, jag är faktist ingen van rökare.

Bortset från det var gårdagen trevlig. Öl, cider och dans på trappan. Sjunga med till Poison och känna att man menar varje ord. Skicka SMS från ett fönster, skicka SMS från min soffa. Många SMS...

Nu ska jag samla ihop mig själv och bege mig till skolan för filmredigering.


Kommentarer
Postat av: theproducer

Vad var det för trick du skulle göra?

2008-05-18 @ 18:20:00
URL: http://theproducer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0