Hultsfred 2008

Längtan till Hultsfred blir allt större.

Detta blir mitt tredje besök på lika många år. I år är det tänkt att vi ska höja ribban ett snäpp, alla deltagare i campet måste leva upp till dessa mål, nåja, låtsas försöka göra det i alla fall.

Martin - Jag tycker martin ska lägga sin energi på att skaffa sig festivalen fulaste huvudbonad. Förra årets ryska officiers-gay-mössa måste överträffas. Sen ska han hjälpa mig att bära öl på onsdagskvällen, i onyktert tillstånd.

Victor - Ska däcka innan jag anländer till hultsfred på onsdagkvällen. Jag vill inte se några livstecken Victor!

Jonte - Jonte ska köra "stand up" minst en gång varje dag. Sen ska han försöka kopiera Martins
försök till att hitta festivalens fulaste huvubonad.

Shimmy - I år ska han inte bara vänsterprassla, han ska fanimej högerprassla också!

Ulf eller Olof - Ska köpa sprit av utlänningarna som gömmer sig i buskarna, dricka upp giftet och sedan reta gallfeber på alla feminist-camp han kan hitta... han brukar vara bra på sånt.

Henrik - Henrik ska dricka en starköl. Det ska han baske mig göra!

KG - KG ska se och lära av oss andra, vi ska utbilda honom till en "fin" festivalmänniska.

Mr X - Heter tydligen Albin, jag vet inte mycket om Albin... men full ska han bli!

JAG - Fyra nätter på ett golv med ett ölflak som huvudkudde bör räcka. Jag ska trolla som en galning, jag ska vara precis som jag alltid är alltså.

Nu ska jag tillbaka till mina tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0