måndag med minigolf

Låna kamera, spela minigolf, äta på pizzeria i krokek, svinkall promenad till stan.

Fan vad man hunnit med saker idag då. Minigolfen gick helt okej för att vara en så kallad säsongspremiär. Slutade visserligen på fjärde plats av fem deltagare men då kan jag säga att det var jämt. Vad passar då bättre efter en runda minigolf än att åka ut till kolmärden och äta pizza? Hawai med vitlöksås, fy fan vad vitlöksås jag fick. Ingen kommer vilja prata med mig mer denna månad.

Sedan blev det en kvällspromenad in till stan och en cola på MC. Svinkall promenad i bara T-shirt och kortbyxor, men va fan... är det nästan sommar så är det.




Imorgon blir det trolleri för hela slanten, Filma det ska jag också göra. Kommer bli görskoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0