Snurrkväll, två nördar och deras drömmar

Det är en sån där romantisk kväll ikväll, jag och min granne... bara vi två.

Det är lite av en envägskommunikation vi för, jag pratar, han lyssnar, han svarar, jag hör inte. Vi är nördar på våra egna sätt, han har sina datorer och spel, jag har mina kort. Vi passar ihop som timon och pumba. Inga jämförelser i övrigt. Förhoppningsvis lockar det fram ett och annat leende.

Nu sitter han på min soffa med sin lilla MAC, jag sitter en meter ifrån vid min dator, vi chattar. Är det någon form av rekord? Varför undrar ni, för att det är lättare att uttrycka sig i skrift än i tal.

Vi har tittat på Talang 2008 ikväll, jag tror jag är lite småförtjust i Seth Engström. Och tillskillnad från många andra så gillar jag hans dialekt. hans kortkonster är bland det grymmaste jag sett, bäst i Sverige? Kanske, skulle vara Lennart Green som är värre då.

Jag har fått ett slut på min dröm. Vad nu det ska vara bra för.

Här kommer lite förvirrade bilder.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Halloj. Japp Karle, det stämmer ;) kan tyvärr inte publicera din kommentar för han vill gärna inte bli publicerad, hoppas det är lugnt. Haha vet inte om jag kan få honom till att göra mål på öis men man vet aldrig ;)

2008-05-24 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0