Hem igen

I morgon åker jag hem till Oskarshamn igen. Hemma för första gången sen den 16:e augusti. Det är två och halv månad.

Åkte upp till Norrköping efter en sommar som jag helst inte minns. Jag visste att det är först i nkpg som saker kan börja gå åt något som helst håll. Nu är det snart vinter och livet har löst sig rätt bra skulle jag säga. Så resan hem igen känns ganska skön. Jag har iofs en hel del i huvudet. Men det är lyxproblem i allra högsta grad och jag väldigtlyckligt lottad just nu.

Bussresor brukar vara mycket bra till att fundera ut saker och kanske kommer jag fram till något i morgon. Kanske kommer jag på vad jag ska göra. Jag vill lita på det jag känner nu egentligen. MEN.

Osvuret är nog alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vore det inte skönt om alla bara kunde sluta lova och bara leva?

2008-11-03 @ 13:06:48
URL: http://censurerat.blogg.se/
Postat av: anti - IK

när kommer du hem!?!?!?

2008-11-09 @ 00:36:29
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: lol

Kom då!!

2008-11-10 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0