Its only me

Just i detta nu sitter Aner och Bonzo på min soffa och pratar om hur man "raggar" på krogen. Bonzo berättade precis att fler människor har dött av att ragga på fel person på krogen än att ha ramlat ut för stup eller nått. Jag är inte säker för jag lyssnar inte riktigt.

Jag har filmat mitt senaste trick, "only four", mynttricket jag publicerade häromdagen. Problemet med tricket är att det är väldigt vinkelkänsligt och man har ingen aning om hur det ser ut när man sitter och övar på det. Efter att ha sett det ur "rätt" vinkel så är jag jävligt nöjd. Det ser SÅ mycket bättre ut än vad jag kunnat tro. Allt som behövs är finslipning och ett lite lägre tempo.

Klockan är väldigt mycket och snart ska nog mina gäster gå. Bara de lyckas reda ut livets stora fråga. Hur tjejer tänker. Jag frågar nog Simon om det tror jag. Han sitter säkert på svaret;)

God natt kära ni.

Kommentarer
Postat av: IK

Hisingen är göteborg enligt alla förutom de två häckenfansen...

2008-11-21 @ 17:54:47
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: IK

Hisingen är Göteborg enligt alla förutom de två häckenfansen...

2008-11-21 @ 17:55:27
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha, jag tror det är bättre om du frågar Påven, han har säkerligen bättre koll än jag.

2008-11-21 @ 23:37:34
URL: http://folktomt.blogg.se/
Postat av: Adam K

1. Generalisera ej alla tjejer.

2. Ta reda på det aktivt och ej via andra.

3. Varje person du frågar kommer olika svar.









2008-11-22 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0