Livstecken

I Oskarshamn har jag icke tillgång till dator och internet. Men nu kan jag lugna alla er som varit oroliga. Jag lever fortfarande och jag är tillbaka.

Jag har suttit i en soffa större delen av veckan och arbetat mig igenom mängder av gamla VHS-filmer. Sen kryddade jag det hela med lite festande och ett besök på mitt gamla gymnasium. Tänk att jag ändå gjorde intryck där. Det trodde jag inte. Mina redovisningar var tydligen det man minns mest.

Så nu är jag här igen. För att göra livet surt för er. Jag antar att ni passat på att ha kul nu när jag varit borta.

Kommentarer
Postat av: P4dU

WOHOoo!

2008-11-11 @ 23:12:00
Postat av: DV

Johan, Johan, Johan

2008-11-11 @ 23:44:43
URL: http://ironinsforkampar.se
Postat av: IK

ÖISARN IS BACK!!!!!!!!

Förövrgt undrar jag varför röda äpplen inte alltid är röda?

2008-11-12 @ 08:19:51
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0