(a)live like nowhere else

Jag måste städa denna vecka. Därför att nästa vecka kommer jag ha fullt upp precis hela tiden. En intensiv period är på ingång.

Det börjar med besök från huvudstaden på tisdagen och sedan några dagar framöver. Efter det är det besök från hemstaden. Och efter det så ska jag själv besöka hemstaden. Jag kommer vara helt slut. Men det blir jag gärna. Det ska även bli grymt kul.

Känns som om jag sagt det ofta på sista tiden

Fast det kan ju bero på att det mesta är grymt roligt just nu. Och så ska det fortsätta vara, det ska jag se till. Det lär inte bli svårt. Innan Jul har jag nämligen tänkt besöka Stockholm, Jönköping och Linköping. Herregud vad jag lever för tillfället=)

Kommentarer
Postat av: Simon

Fy fan, hör av dig när det blir fest, jag kommer nog, om jag orkar.

2008-10-20 @ 21:30:09
URL: http://folktomt.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det finns ingenting som är roligt, vad har vi sagt om optimistiska inlägg? Fy fan.

2008-10-20 @ 22:39:39
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0