Black or white

Jag tar det ganska lugnt just nu. Ska iväg och ta ut lite pengar till kvällens boendefest här i vattentornet. Dessa fester brukar bli av det roligare slaget.

Har trolleriet tagit över mitt liv? En del verkar tycka det i alla fall, jag tycker delvis att de har rätt. Inte för att det på något sätt gör mig till någon annan. Utan mer på grund av att jag varje gång jag går ut och inte tar med mig någon trollerirekvisita känner mig en aning naken. Med en kortlek eller någon spongeball på mig kan inget röra mig.

Iofs är det nog inget som kan röra mig just nu.

Nästa vecka står i någon form av stand by läge. En dag i taget och jag är redo på det mesta. Norrköping eller Stockholm. Vad det än blir så blir det jävligt majs. Och i går vågade jag mig på något jag aldrig tidigare vågat. Fan vad bra det känns, personligt genombrott i allra högsta grad.

Jag lever i den där berömda gråskalan nu. Då kan jag gå åt vilket håll jag vill, och jag vet verkligen vart jag vill nu=)

Nu ska jag ta ut pengar för snart är det fest.

You say that you have no regrets, but I know that you do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0