Vattenpipa

Denna rubrik använde jag en gång på min gamla blogg som tyvärr ej längre finns att beskåda.

den gången dissade jag vattenpipan rejält, det var oktober 2006, sen dess har jag förändrats. Ja, människor förändras, lev med  det. Nu är min relation till vattenpipan mer kärleksfull.

Tänker återigen på den gågna helgen. Jag vann en bror som jag inte visst jag hade. Jag fick massor med nya vänner. Och framförallt livslusten tillbaka. Så tack lund I guess. Mina spongebolalr ligger här brevid mig, jag låter dem aldrig ligga långt bort. Min motovation och glädje är tillbaka. Det skulle kunna vara hösten 2006.

Fan vad bra saker är JUST NU.  

Tillslut vill jag hälsa till min nya lillebror Jon. Och min nya vän Therese. Ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0