vilken hjärnhalva?

Palmering av mynt. Varför kan jag bara palmera "bra" med vänster hand?

Värdelös talang nummer 1 i mitt fall. Jag har ingen nytta av att kunna det då jag är högerhänt och gör mina "false transfers" med höger hand. Vilken hjärnhalva är det som stiäller till det för mig. Jag får nog börja öva upp högerhanden nu. Gå omkring med ett mynt i handen hela dagarna. Tålamod, tålamod. Trolleri är inte för de som inte orkar träna.

En vecka kvar till Magisk Weekend i Lund nu. Börjar känna att det är något stort och roligt på gång.

Fett majs ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Adam

VAd ja glärt mig så i ditt fall blir dte nog ändå vänster hjärnhalva. Dvs motsatta till HÖGERhanden.



Visst är dte kul att kunna göra skaer med båda händerna.



Du vet denna då man ska låta myntet rulla på knogarna är rätt kul att kunna med båda. Men det tog tid att lära sig den. Likaså i ditt fall. GE aldrig upp. En dag sitter den!

2008-10-02 @ 16:44:43
Postat av: Tobias

Alltid härligt med saker att se fram emot! På lördag möter vi Sunderland ._.

2008-10-02 @ 17:23:13
URL: http://tobikei.blogspot.com
Postat av: Andra Halvan

JUBILEUM!

2008-10-02 @ 17:35:47
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

Att rulla ett mynt över knogarna har jag precis börjat öva på och det känns inte så svårt, inte värre än att lära sig enhandskupera. Ge mig en vecka eller två.

2008-10-02 @ 19:41:21
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: Adam K

Rulla krona med båda händerna alltså.

Sen då du lärt dig det så blir dte svårt att bli av med det, sitter sen i ryggmärgen.

2008-10-02 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0