Drömmar igen

En liten men ack som komisk grej innan jag lägger mig för att drömma igen.

Jag berättade nyligen om hur jag på sista tiden i mina drömmar blivit övertalad att åka flygplan trots min flygrädsla. I natt hände det igen. Men denna gången var det annorlunda, allt var så otroligt äkta. Några kompisar och jag skulle iväg på semester och de hade efter väldigt många försök lyckats få med mig. Jag var sjukt nervös men upp i luften kom vi. Jag var fortsatt nervös men sysselsatte mig med att gå omkring i alla affärer som fanns på flygplanet, jag åkte några rundor i hissen för att tänka på annat. Jag spelade flipper och handade mat på ett av alla matställen som fanns.

Sen börjar mina kompisar bråka och stämmningen blir allt annat än trevlig. Jag blir arg och säger att "Ni vet hur nervös jag är för den här resan och trots det så måste ni hålla på och tjaffsa, trots att jag berättat om mina mardrömmar jag haft på sista tiden om flygresor".

Då slog det mig, helvete, detta är också en dröm. Jag tror inte flygplan har 5 våningar med spelhallar och biosalonger. Helvete vad blåst jag kännde mig. Jag var på Heron City.

Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0