söstra mi

Hittade precis denna bild på mig och min syster, minns jag inte helt fel tror jag den är tagen i augusti 2006.

Med andra ord ett perfekt tillfälle att bli lite sentimental och nostalgisk igen. Bara året 2006, det räcker. Jag vill minnas det som ett väldigt bra år. Men mitt minne kanske sviker mig en aning.

Sofie, hon har stuckit till Jönköping nu för att plugga, jag komemr aldrig ihåg vad hennes program heter, något med media vet jag att det är. Jag saknar henne, hon får snart ta och besöka Norrköping igen, var alltför länge sedan hon var här. Hon kan ta med sig kung Keno om hon vill, bara hon kommer hit.
Notera min "fina" frisyr", under min förra sejour som blond. Jag har haft en emo-period därimellan.

Kommentarer
Postat av: IK

Kung Keno?

Du som blondin, ber du om att bli driven med på IK och blondinskämt eller?

Jönköping är la bara massa jesushus, hiv71 och en jävla sketen insjö?

2008-09-14 @ 15:06:18
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

Det kan man fråga sig. Killen är la ett ganska typiskt one-hit-wonder.



Du borde testa helskägg förresten, det är manligt.

2008-09-14 @ 16:46:15
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0