tejpad fot

Det gick bra att spela fotboll idag trots min vrickning i fredags.

Ett antal lager med tejp gjorde susen, visserligen blir foten väldigt fixerad vilket bidrar till minskad rörlighet (vilket jag iofs ändå inte har någon) men hellre det än att återigen vrida sig i smärtor efter att ha trampat snett.

Annars så var jag i samma lag som Simon idag, mer målkåt än någonsin tidigare. Han sprang omkring värre än vad han tydligen gjorde på Jammin förra hösten, men han sprang bara åt ett håll. Fast så blev det iofs ett antal mål också. Inget så snyggt som de jag brukar slå till med, när jag väl slår till... vill bara poängtera det så att inte SImons ego blir för stort.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är en omöjlighet att springa mer än Simon gjorde på Jammin' förra hösten. Till och med under en fotbollsmatch, om den så varar i flera timmar...

2008-09-11 @ 18:04:26
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0