walk idiot walk!

Har precis tagit en promenad runt parken.

Det var lite kyligare än vad jag hade förväntat mig, borde nog tagit vårjackan då det blåste lite kalla vindar. Nåja, en förkylning är bara en förkylning. Sen så har jag ändå börjat känna av min allergi och det är som att vara konstant förkyld.

Förbereder mig lite för att gå ut ikväll, varit i Norrland i en vecka som sagt. Kännt tystnaden och tritessen krypa längs ryggraden så nu är man lite sugen på att göra något annat.

Här är lite bilder från min tur till Handsjön förresten. Mer finns på bilddagboken.


Kommentarer
Postat av: IK

Jag får starka vibbar av att anti hade älskat att få ta bilden med "Turinge kraftverk" på.

Varför vet jag inte riktigt men så känns det....

2009-04-19 @ 07:48:44
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0