de va menat o va

Tiden kryper fram i Råslätt.

Imorn ska jag iväg en sväng från Råslätt i alla fall, det är välkommet. Ikväll ser det ut att bli lite fotboll. Igår dominerade jag fullständigt på pricken. Bollarna satt upp i krysset med jämna vardagsrum... och vann... det gjorde jag såklart. Känslan i fötterna sitter kvar trots att det var många år sen man var "akitv". Så ikväll hoppas jag få dominera igen, Keno ska sätta stop för det har han sagt... men det lär inte hända.

Och Bankeryd vet itne vad som väntar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: asso jag lider med dig! haha. Men tänk posetivt, du får en rejäl dos med motion ;)

2009-08-11 @ 21:23:37
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0