2 år!

Cirka tre timmar om dagen i två år.

Ja herrejävlar det har gått två år nu. Den 28:e maj 2007 köpte jag några kassa kortlekar på clas ohlsson och bestämde mig för att verkligen lägga ner lite tid på att lära mig lite trolleri. I alla fall så pass att jag kunde lura mina vänner. Nu sitter jag här två år senare med en handfull jobb framför mig. Detta har gått bättre än vad jag någonsin kunde anat. Och jag är jävligt värd den framgång jag fått de senaste månaderna!

Mitt stora jobb i sommar blir att jobba som trollkarl på musikfestivalen Latitud 57 i Oskarshamn. Jag är laddad!


Latitud 57 - Oskarshamn

Kommentarer
Postat av: theproducer

Grattis!

Men du måste bli lite mer nyfiken på andra trick, släppa korten litegrann;)

2009-05-29 @ 20:21:20
Postat av: IK

Det spelar ingen roll vad du gör i framtiden, skit i las vegas å sånt där, inget kommer någonsin slå "KORRIDORMAGI" vi vet dessutom att du i evighet kommer tacka IK för alla PR du fått genom alla korridormagi hos oss.

2009-05-30 @ 07:32:59
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Adam K

Det var kul att höra GRATTIS=)

2009-06-11 @ 13:51:39
Postat av: isabella

Hej! Underbar blogg.

Du.. Jag har jättesvårt för att bestämma mig. För det första hur min blogg skall se ut, och för det andra hur jag ska se ut ikväll, på min avslutning. Hjälp mig, vore jättesnällt! Tack på förhand. Puss!

2009-06-11 @ 13:55:32
URL: http://isabellaloofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0