efter opposition

Gårdagen blev förstörd på grund av hög feber. Idag gick det dock vägen tack vare alvedon och lite jävlaranama.

Det sades många fina ord under oppositonen, tillexempel.

Boel: Elegant! Det finns en undertext och ett djup.
Lisskulla: Jag blir trollbunden så jag ser knappt filmen. Det är ett trick i sig!
Pekka: Är det jag som är kompisen i början? I så fall ber jag om ursäkt
Producent Aner:
Han har ju lagt ner ett hästjobb och berättat för oss hur vi skulle stå när vi filmade.

Nu efteråt är det enbart en fråga som återstår. Endast en fråga har jag utelämnat. Den överlägset vanligaste frågan.

Hur många tjejer får du på det här?


Kommentarer
Postat av: Simon

svaret på alla dessa frågor är 3.



Tyvärr bor två i Malung och en i Gnesta.

2009-05-13 @ 22:50:12
URL: http://folktomt.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

Simon, du vet mycket väl det korrekta svaret på denna fråga.

2009-05-14 @ 03:17:45
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0