Dream is destiny

Det hoppas jag inte, för då är jag körd.

Jag har i flera drömmar senaste månaderna blivit övertalad att flyga, trots min extrema flygrädsla. Alla dessa flygturer har slutat med krasch. Så min rädsla blir inte direkt mindre om man säger så. Fast jag har iofs överlevt. Kan man dö i en dröm? Jag kan i vilket fall som helst inte trolla i mina drömmar. Antingen tappar jag korten eller så förvandlas de till fingernaglar. det roligaste jag varit med om var dock när jag saknade en kortlek och kom på att jag ju kunde använda kortleken från spelet "harpan" som finns på datorn. Det funkade faktist. Man får inte vara dum.

Förkylningen jag har bidrar till att jag är i ett halvt medvetslöst tillstånd. När jag kom hem idag gjorde jag ett test för att se om jag verkligen var vaken. Jag försökte tända taklampan, det gick inte. Sen om det beror på att jag verkligen drömde eller det faktum att jag inte har någon taklampa låter jag vara osagt.

Light my fire

Kommentarer
Postat av: anti - IK

ALLA ÄR FÖRKYLDA! JAG MED OCH DU MED! Och bortsett från förkylningen blir man sjukligt förstörd av alla förbannade skoluppgifter som MÅSTE göras klart omgående. Jag behandlas som ett djur, ett djur utan frihet, ett djur som ska slaktas. Men det ska jag inte, för jag är inget djur! HEJA ANTI!

2008-09-16 @ 23:47:38
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

LEVE ANTI!



Själv minns jag sällan mina drömmar. Fast häromnatten blev jag jagad av en görstor giftspindel. Mysigt.

2008-09-17 @ 00:06:01
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0