OSammanhängande

Heldag i Jönköping med syster Sofie, Keno och hans kompis Ronny (eller Roger som jag sa). Vi tittade till högskolan där Sofie och Keno ska börja samt deras framtida boende, lite ghettovarning var det på stället. Fast bättre än Bollen måste man säga att det var.

Jag har tittat på simning i OS, 10 meter fritt för badkrukor.

Svensken floppade tydligen i lerduveskytte. Det känns lika bra. Då slipper vi förstora upp något ingen av oss egentligen bryr sig om.

Några få dagar kvar till Norrköping.

Mina revben är läkta, så nu kan jag återuppta den träning jag aldrig påbörjat. London 2012, då är jag 26 år gammal, då ska jag ta världen med storm. Hmmm, fälttävlan kanske? vore intressant, skulle förmodligen dö.

Fått massa "erbjudanden" om jobb som trollkarl. "Men skulle du tänka dig att komma och trolla på en fest om du fick 500 kronor"

Jag trollar bättre än någonsin, i helgen fick jag visa många gamla klasskompisar vad jag har gjort sen senaste gången de såg mig. Upprättelse? Någon?

"The regrets are useless. She´s in my head I must confess"

Livet suger inte totalt när allt kommer omkring.

"I fall asleep to the sound of my own scream, I wake up to the sound of my own scream. Do you think I am unhappy?" - Butters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0