Jul

I morgon åker jag hem igen. En höstterminen är slut. En hösttermin där jag farit fram och tillbaka på alla sätt.

När jag är hemma är tillgång till dator dålig så det kanske inte blir så frekventa uppdateringar från min sida, men jag vet att ni överlever. Jag gör det. En vecka kvar till julafton, mina planer är inte helt färdiga än. Julafton blir i vanlig ordning lugn, Juldagen finns det förhoppningar om. Nyår är alltid en höjdpunkt, årets sista.

Ikväll har jag umgåts med klasskamrater till min granne, den ökände Waaaaaaye. Det blev lite vin och snurra flaskan lekan. Och efter en seg start blev det riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: IK

Jaha om IK inte hör av dig så God Jul och gott nytt år!

2008-12-17 @ 09:12:13
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Askungen

Läsnyfiken..

2008-12-19 @ 11:20:07
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Adam K

Svaret är:

Ja och nej.

Jag firar två gånger, dock föddes jag inte två gånger.

Så här är det. Då jag kom till Sverige fick jag 19 oktober på passet men det skulle vart 19 december.

Det komiska i hela är att min adoptivfar fyller år 19 oktober, de växlade fel i Indien. Jag har alltid firat 19 oktober, nu de senaste åren har jag fått en lite ngrej varje 19 december med som då är min riktiga dag. Alltså jag är skytt!

2008-12-20 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0