levande sociopaters sällskap

Ikväll fick jag äran att trolla för socionomernas festeri, de hade en liten fest nere i allrummet och min granne Christoffer lovade dem att jag skulle trolla, självklart ville jag det.

Så vi ställde fram ett litet bord och alla satte sig runt det, ganska bra förutsättningar för trolleri. Inledde med min ambitious card routine där jag passade på att testa en ny idé. man lägger kortet med ansiktet uppåt någonstans i mitten av kortleken. sen bara knäpper man till på kortleken och pang så ligger kortet på toppen. fungerade mycket bra så den kommer jag fortsätta med. Sen avslutade jag rutinen med att plocka upp det valda kortet ur byxfickan, vilket gav stora reaktioner.

Andra trick jag körde var min fyra ess-rutin, min spongeballrutin, en snabb version av matrix, the biddle trick och traveller (vilken blev mycket lyckad) Jag höll väl på i cirka 20-25 minuter vilket jag anser vara bra. Behöver öva mer på sånt här trolleri där folk verkligen sitter ner och TITTAR. det är en väldig skillnad från krogtrollandet då yttre faktorer stör allt för mycket.

allt blev väldigt lyckat och tricken satt väldigt bra trots att jag till en början var lite skakig. det blev värmande applåder och en fruktansvärd studentsång som tack.

Kommentarer
Postat av: IK

Om du tycker studentsången var fruktansvärd har du inte hört den sång IK tänker sjunga när du trollat för oss på vår firmafest (ja,alltså när anti bjuder på sina pepparkakor).

2008-12-10 @ 07:39:42
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0