Moi, me, jag

Norrköping är kanske inte världens mest attraktiva stad, här finns kanske inte så mycket att göra. Men jag kan ju säga till alla er som håller med om detta att... då har ni aldrig varit i Oskarshamn.

Annledning till att jag just nu befinner mig i Norrköping är att jag studerar vid LiU Norrköping på ett program som heter KSM - Kultur, Samhälle & Mediegestaltning. Jag befinner mig just nu på mitt 3 år här och ett ytterligare kommer det att bli innan jag är färdigtutbildad kultur/medieproducent. Nu har jag ju tänkt bli magiker när blir stor men det kan ju aldrig vara fel att ha en reservplan.

Det känns som om jag kommer behöva ett lite mer alternativt sätt att försörja mig på i framtiden än ett "vanligt" jobb, jag har nämligen utvecklat en otrolig morgontrötthet de senaste två åren. Nu känns det som att allt innan klockan 12 är alltför tidigt för att jag ska orka. Nätterna är min tid och då jag nu under ett halvår kommer jobba med ett eget filmprojekt och därför inte har några föreläsningar så lär det bli många sena nätter då jag inte har något som tvingar upp mig på mornarna.jantejaget01

Hmmm, filmprojekt tänker ni, berätta mer Johan. Inte just nu, det får bli vid ett senare tillfälle men jag kan ju säga så mycket som att det kommer att handla om trolleri, big surprise.

Jag har det senaste året varit inblandad i två andra filmproduktioner, för er som är intresserade så kommer jag länka till det ena av dem, ha dock i åtanke att detta var ett skolprojekt utan budget. Då detta var vår första film så lyser även vår orutin igenom på alltför många ställen. Men men... mycket nöje!

Film - Jantejaget (Johan Gyllensten & Henrik Pekkari)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0