Hemligheter, typ

Jag anser mig vara en anständig människa, nu ska jag försöka berätta lite saker om mig själv som du kanske inte kännde till.

*Jag tycker mig ha en ganska bra och städad musiksmak, trots det lyssnar jag nu på band som "all american rejects" "30 seconds to mars"och "linkin park" band jag utåt sätt föraktar. Det kan bara betyda en sak...

*Sen slutet av Mars har jag tittat på filmen "the wedding singer" förmodligen 10 gånger, den sitter i min video och jag orkar inte plocka ur den. Varje kväll tittar jag 20-30 minuter, när filmen sedan är slut så spolar jag tillbaka och börjar om från början. Det kan bara betyda en sak...

*Jag är medlem i Green Peace, Jag orkade inte säga ifrån när en människa med pärm "raggade" upp mig på stan. Det kan bara betyda en sak...

* Det värsta jag vet är att trolla för ett gäng tjejer, jag hatar att de bara tror att jag är ute efter något, vilket jag absolut inte är. Jag kunde inte bry mig mindre. Det kan bara betyda en sak...

*Jag tycker verkligen sångaren i "all american rejects" är skitsnygg. Det kan bara betyda en sak...

*Jag var full för första gången när jag var 20 år gammal. Det betyder nog inget...

*Jag attraheras av människors ögon.

* Men jag är för blyg för att våga titta någon i ögonen, vid ögonkontakt är jag den första att bryta. Det kan bara betyda en sak.

*Jag tror att när vi dör händer absolut ingenting, det blir noll och ingenting. Det händer att jag drabbas av dödsångest på nätterna. Det betyder att jag är trolös...

*Jag har svårt att behålla mina vänner, har ingen barndomkompis som jag har kontakt med. Mina äldsta kompisar just nu har jag haft i ungefär tre och ett halv år. Det kan bara betyda en sak...

*Jag vet inte vad jag vill med mitt liv, Jag kanske vill bli trollkarl, vet inte om det är realistiskt. Och där hemma vill de att man ska ha ett "riktigt" jobb.

*Jag är faktist en glad människa... Jag är glad nu, Jag var glad igår och jag kommer vara glad imorgon. Hur många kilar jag än borrar in i mig själv, det känns knappt (ja, du vet hur det är)

Jag kommer inte på mer, är ni nyfikna får ni gärna ställa frågor... jag kanske svarar. Men ni lär nog inte fråga.

Kommentarer
Postat av: anti - IK

Mycket bättre än Paddans svar! Förbered dig på under luppen!

2008-05-23 @ 09:04:08
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Adam

Jantelagen?
Vet inte om dte är realistiskt. Att bli trollkarl.

Klart dte är realistiskt. Bara du sätter gränsen på hur långt du når med din magi=).

Strunta i de som nedvärderar trolleri. De enda de vet är att dte är fusk, men en trollkarl vet mer än fusk=). Hoppas du förstod mitt resonemang.

2008-05-27 @ 14:40:05
Postat av: Adam K

Att trolla inför tjejer är roligt.



Varför?



Efter tricken så ger de sig inte med att göra om tricket får att de slutligenska kunna avslöja en, ellet till misstag.

2008-08-01 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0