Rubiks kub

Jag löste den ikväll.

Jag fick den när jag fyllde 22, den 7:e februari. Så med andra ord tog det ungefär 8 månader att fixa den. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte fick hjälp, och jag ljuger aldrig. Jag gör möjligtvis sanningen lite roligare än vad den är (eller hur Simon?)

Men ärligt talat, vem kan lösa livets mysterier på egen hand? Man lär sig av det man upplevt och framför allt sina vänner. Ibland har man vänner som man sårar utan att egentligen vilja göra det. Och för det kan manväl bara säga förlåt antar jag.

Just ikväll insåg jag att människor läser min blogg, det visste jag iofs redan bara genom att ha tittat på min besöksstatistik, fast just denna kväll blev det mer uppenbart en tidigare.

Jag är väldigt glad att ni läser min blogg. Ångest och depresion kan inte alltid vara så roligt att läsa om, särskilt inte för er som är mina vänner och verkligen bryr sig om mig. Jag vet att ni bryr er och det är jag evigt tacksam för, ni är de bästa man kan ha att göra med.

Men återigen, jag löste min rubiks kub ikväll, jag skulle kunna symbolisera det med massa skit om hur mitt liv nu är på rätt väg och så. Men ikväll fick jag egentligen bara ytterligare en helt oförtjänt smäll på käften från oväntat håll (eller inte). Mitt svar är egentligen enbart detta. Jag har en textfil på min dator, den är 1,96 MB stor. Där finns sanningen. Punkt.

Jag publicerar en bild på min lösta rubiks kub imorgon.

Kommentarer
Postat av: IK

Själv är jag mest förundrar över att det kostar hur mycket som helst för att Allén skulle komma på ett namn jag och buba kunnat komma på för en lyxmiddag på gyllene korven!

2008-10-03 @ 09:26:04
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0