var e min hangglider?

Nu är klockan 03.01. Jag är tillbaka i gamla rutiner.

Läskig dag har det varit. När jag ikväll började tänka på vad jag gjort så kunde jag inte komma på vad jag gjort. Var det tillexempel idag jag och aner snyggt undvek några som ANER inte ville prata med inne på Domino. Eller var det igår? Efter typ en minuts funderande kom jag fram till att jo, det var idag.

Någon gång tidigt under kvällen när jag satt framför TVn tror jag gränsen mellan idag och igår suddades ut. Jag sov inte, men jag var heller inte vaken.

Och det här leder absolut ingenstans känner jag.

Kan dock berätta att jag suttit i nästan 4 timmar och kollat igenom filip & fredrik klipp på youtube. Fantastisk underhållning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0