Wolfsburg-bosniern

En sjuk gårdag. På flera sätt.

Jag har upplevt höjden av tur. wlfsburg-bosnierns tur borde ha tagit slut redan i måndags då Vasalund gör 4-3 mot IFK Norrköping i den 94:e minuten. Men den fotrsatte i tisdags med ännu mera tur och ännu större utdelning. Nu måste det väl ändå vara slut? Nej då, förfest igår och allt bara fortsatte. målen trillade in under slutminuterna och på tre dagar hade bosniern fått ihop mer än två måmaders betalningar från CSN. Nu blev det fest!

Det korkades upp champagne och absint av alla drycker. När vi anlände till SOF-festen på trappan beställde bosniern från Wolfsburg in 8 öl i baren. Något som han till en början blev nekad till. Men efter diverse löften om en fot upp i röven så gick det ändå bra.

Utöver detta så var mina gamla oskarshamnskompisar, numer boende i linköping här också. det var full fart hela dagen och jag som bara dagen innan haft 39 graders feber.

Ja, det var sjukt.

Kommentarer
Postat av: pekka

jag var där!

2009-05-14 @ 18:17:23
Postat av: IK

Jag har sett Wolfsburg spela fotboll, imponerar det på geigert? Tordes göra, men å andra sidan kan väl en grapefrukt imponera på honom så det är inget man skryter med...

2009-05-16 @ 06:53:38
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0