trolleri igen

Just det. Nu ska jag strax iväg mot hemgården och MICs möte. Ikväll är det klubbmästerskap.

Jag själv ska inte deltaga av två anledningar.

* Jag gillar inte tanken på tävla i trolleri än
* Jag missade anmälningstiden

Sen finns det misstankar på att tävlingen är uppgjord. Jag misstänker att jag kommer kunna gissa vinnaren enbart genom att kolla på startfältet.

Annars så har jag fått ett trollerijobb igen, det blir om någon vecka. Barntrolleri igen. Blir till att köra samma program som i sommar, kanske lite utvidgat.

Om någon från MIC nu skulle råka ha hittat detta inlägg via google eller liknande så vill jag påpeka att delen om att klubbmästerskapen skulle vara uppgjort är ett skämt. Förra årets vinnare vann ju självklart för att han var bäst och inte på grund av hans släkttillhörighet.

Kommentarer
Postat av: IK

Barntrolleri? Ska du trolla bort barn?

Stackars anti...

2009-09-07 @ 17:59:20
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: IK

Gött lite fotbollstankar från din sida blir bra.

2009-09-15 @ 10:42:24
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0