I can walk!

Idag har jag ställt upp som skådespelare i mina kära vänners filmprojekt.

Visst, jag kan inte skådespela för fem öre men det hindrade inte mig från att ställa upp, vad gör man inte för sina vänner. Rollen jag skulle spela var "galen läkare" vilket ändå passar mig som handen i handsken. Inspelningsplatsen var lalis källare, det var en mörk och dyster plats där förmodligen många människors liv slutat... efter att de träffat den galne doktorn.

Allt började med att jag blev sminkad av teamets egen sminkös camilla, därefter var det genomgång av mina repliker, hela 3 stycken så det var inga problem att lära sig. Nu väntar jag med spänning på det färdiga resultatet, en oscar är det minsta jag förväntar mig. I

Kommentarer
Postat av: IK

Ja det där "korridormagi" var briljant, att du blev så till dig av det? Man kunde nästan tro att du medverkade i det hela på ett eller annat sätt..

2008-04-02 @ 09:27:23
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0