Uppochner

Just i detta nu sitter jag framför datorn och dricker en öl, just i detta nu känns allt bra.

Förmodligen blir det utgång senare ikväll, en utgång som kan gå hursomhelst, vi ska tydligen gå på bosnisk fest. Även om jag är en väldigt fördomsfri människa *blink blink* så är jag ändå lite nervös för hur det hela ska gå. Bör jag ta med mig kortleken? Svaret på den frågan får bli "Ja" om än med något darrig röst. En kortlek har ju så oerhört många fördelar, jag kan inte komma på några just nu men det betyder inte att de inte finns.

De senaste 10 dagarna har verkligen varit speciella på alla sätt och kanske behövde jag just idag något som knuffade ner mig från mitt eget lilla moln.

Just i detta nu känner jag mig lite osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0