#2 - trolleri

Javisst! Mitt trolleri är något som verkligen ger ljus i tillvaron.

Nämner det inte alltför ofta här på bloggen nuförtiden men trotts det så håller jag fortfarande på för fullt och trollar. Igår plockade jag fram kortleken då jag var nere vid hamnen. Efter några trick så var det någon som ville att jag skulle komma till Mariannelund och trolla för 700 kronor. hmmm, för emil och griseknoen möjligen? (jag vet, lönneberga) Jag valde att ta personens nummer och sedan tappa bort det lite snyggt. Som trolleri.

Man får se vad som händer. Kanske kan ta några trollerijobb detta år. Om något erbjudande dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Om jag ska vaar helt ärlig så fick inte Joe Labero jobb med att vänta på att "någon" skulle erbjuda honom att trolla.

Jag tror mer att han lyckades för att han marknadsförde sig.



Vad jag vill ha sagt är följande!



Aktiv sälning ger mer än att vänta på kunderna/"offren"

Dirtywork får du göra,

2008-08-01 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0