nkpg igen

Framme sen många timmar tillbaka.

Det tar inte längre tid än att gå upp för kungsgatan innan man känner att man är hemma igen. Bakom axeln sveper någon förbi. Jovisst är man hemma igen. Och visst är allt som det bör vara.

Så mycket tankar i huvudet just nu, Daniel och John-Fredrik sitter och tittar på film. Jag orkar inte riktigt fokusera just nu så jag sitter här istället. Funderar. Ältar återigen massa dumma saker jag gjort senaste månaden. Det blir inte bättre av det, det vet jag. Men det kan ju faktist inte bli värre heller. Ett förlåt betyder kanske inte någonting, hundratusen förlåt gör förmodligen ingen nytta det heller. Men trots det är det det enda ord jag känner för just nu. Ett enda stort förlåt. Kan tid läka sår? eller rättare sagt kan tid läka dessa sår? Kanske inte. Förmodligen inte. Med all säkerhet absolut inte.

Jag vet att jag gjort fel. Det kan väl aldrig vara fel att börja göra rätt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0