sun & light

Det har fastnat färg på mig. Solen har gjort sig påmind.

En hel dag har jag spenderat ute på Gunnarsö, något som brukar betyda sol och bad, eller bara sol i mitt fall. Tillsammans med Erik och Sokol har jag idag glassat mig i solen i inte mindre än 4 timmar. Resultat ser man direkt och om bara vädret tillåter blir det en likadan dag i morgon.

Gunnarsö, jag tror att namnet kommer från någon som hette Gunnar... som ägde ön eller nått... fast det är ju bara en teori.

I helgen ska det bli fotboll för hela slanten, David kommer hem till stan och han ska besegras. Kommer bli en hård och brutal helg, hoppas mitt revben står pall. Det blir nog till att bita ihop. Sen bär det av upp till Norrköping nästa vecka, skönt att komma härifrån några dagar.

Saker går snabbt nu, jag nappar på varje impuls. Och igår förlorade jag på poker, så går det när man inte får blanda hur man vill.

Pace is the trick!

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tror på din teori, troligtvis var det även Oskars bror.

2008-07-24 @ 20:45:35
URL: http://folktomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0