Live och vid liv trots allt

Jepp, jag är vid liv även efter denna helgs äventyr. Det hela kunde dock ha slutat i ett parkeringshus i närheten av Stockholm.johan03

Som tur är besitter jag ett stort lugn och förmåga att tänka kreativit även i pressade situationer och det var kanske det som räddade oss där i parkeringshustet natten till söndag. Nä, nu ska jag inte överdriva, det finns det andra som gör så mycket bättre... men trots allt, jag är vid liv även efter mitt livs första besök i världsmetropolen Hölö, ett mycket trevligt besök... tack för allt!

Annars så känner jag väl nu efterhand mest att nu kanske våren är här på riktigt, halva mars har passerat och nu vågar jag nog hoppas på sol i fortsättningen, eller i alla fall ingen snö. Helt plötsligt insåg jag hur mycket denna våren kan föra med sig... förväntningarna stiger. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och idag kom det ton med Snö, så du får nog hoppas lite till. Och ja, jag överdrev såhär i efterhand men den diskussionen har vi ju redan haft. hare!

2008-03-17 @ 15:02:13
URL: http://www.dragkedja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0