Produktionsdagboken, första inlägget

Som jag nämnt i ett tidigare inlägg så kommer jag ni i vår att arbeta med en film som berör ämnet trolleri. Hur arbetet går kommer du att kunna läsa här. För att lättare hitta inläggen som berör detta område kan du klicka på "produktionsdagbok" i kategorifältet.

Nåja, vad har hänt hitills? En hel del faktist.

*Två trollkarlar har tackat ja till att ställa upp i filmen vilket jag är evigt tacksam för. En av dessa är ingen mindre än Tomas Andersson, mer känd som Tim Star. Tomas är även han medlem i MIC och han är den bäste trollkarl jag har träffat, när han sätter igång med sina kortkonster så står man bara bredvid och gapar... FANTASTISKT!

* Jag har även fixat så att Martin Arwidsson är ansvarig för den musik som kommer att användas i filmen. Det kommer bli härligt med specialskriven musik.

*Inspelningen är planerad att äga rum under april månad. Detta låter jag vara lite flytande då man aldrig vet när folk har tid att ställa upp, det är ju trots allt människor jag arbetar med.

Vad ska göras?

Så jävla mycket, påminn mig inte.

Kommentarer
Postat av: Adam

Läs min blogg om dig och din trolleri, och sen lite av varför jag aldrig kom längre för min egna trolleri.

2008-03-04 @ 12:42:12
URL: http://tankensljus.blogg.se
Postat av: IK

Du ska göra en jävla mycket, vi skiter i att vi inte ska påminna dig om det det gör vi ändå.

2008-03-06 @ 16:49:20
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se
Postat av: anti - IK

GO, IDOL-MARTIN, GO, GO, GO!!!

2008-03-06 @ 20:08:51
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0