I rakt nedåtstigande led, vår tids största folksjukdom.

Jasså vårkänslor. Jag har många känslor just nu, vårkänslan är inte en av dem.

Jag vill göra något riktigt jävligt någon gång, jag vill behandla någon riktigt illa, jag vill ta ett beslut som verkligen borde förstöra allt... och sedan bli förlåten. Vore inte det underbart? Att få göra väldigt fel och sedan ändå bli förlåten. Att inte alltid behöva vara den som förlåter. Jag är så jävla trött på det, trött på att vara den större människan som accepterar. Jag vet, stora tankar om mig själv. Men åsikten (lite modifierad kanske) kommer ju från andra personer. Och säger en person något så måste man ju lita på att det är sant och att han/hon verkligen tycker så.

Jag är förresten tillbaka i Norrköping nu. Du visste kanske inte att jag någonsin varit borta?

Jag har lärt mig göra en ny "colour change" idag, "Cardini change" tror jag den kallas... men vem bryr sig. Satt och mådde skit, då bestämmde jag mig för att utnyttja energin till något annat. Jag släppte inte kortleken förren jag hade lärt mig skiten... tog nästan fem timmar. Men så är livet, vill man ha något får man jobba för det. Man kan inte ge upp om det tar emot.

Kommentarer
Postat av: Adam

Detta lät mycket svenskt, att hålla på förlåta.
Bryt mönstret och du förblir osvensk för en stund=)

Hur fungear Cardini-courchange:
OBS menar inte du ska berätta "the secret" utan mer effekten av detta trick=), nyfiken.
När jag tänker efter så är det väl bara googla fram det också.
Att hålla tyst för sina trick verkar ej bekant längre=(, allt finns ju på google!

2008-05-05 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0