the perfect storm

Hoppas tornet står pall. På våning 11 blir stormen värre.

Ikväll ska jag försvara vår vånings heder i den årliga tornet kampen. Det lär väl bli som det blir med det, tror inte det blir några fingerfärdighetstävlingar. Då hade jag kunnat glänsa för fingerfärdig är jag, så in i norden.

Jag har lärt mig "the molecular four cut"... Det har bara tagit all min energi de tre senaste nätterna. Jag har hamnat lite i flourish-träsket.

I natt lyckades jag få ner "the daniel garcia project vol 1,2 & 3" En trollerifilm jag velat ha sedan sommaren 2007. tittade igenom den igår och tycker väl att den är lite halvtaskig. Men only four är ett trick som verkligen är värt att lägga ner tid på. Och tid kommer det verkligen att ta.

Simon tjatar om utgång ikväll. Frågan är om han behöver mig. Ska jag vara "wingman"?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0