Control yourself

MSN är platsen för de "djupa" konversationerna. Om inte annat så för de riktigt ärliga konversationerna. Ärligheten har en tendens att växa i ett vitt konversationfönster.

Jag har sparat mina koversationer sedan mitten av mars i år. Nu har jag ett litet bibliotek av ärlighet att tillgå, vilket jag gillar då jag ofta hellre lever i det förgågna. Nog om det.

Just nu bygger jag ett luftslott, det passar mig, enkelt att riva när det väl är dags. Jag skulle iofs inte ha något emot att cementera det och låta det stå under en lång lång tid. Men just nu är luft ett mer säkert byggmaterial. Känns ganska skönt, jag vill stanna i det stadiet av förväntan så länge som möjligt. Jag tycker det är trevlig och det gör livet så behagligt. Inte krampaktigt, inte stelt utan mer fint och flytande, som en perfekt utförd sponge-ball-rutin.

Och jag begär verkligen inte mer än så just nu. Allt är så "smooth" det bara kan bli.


Luftslott it is! Ett litet tag till i alla fall.

Kommentarer
Postat av: theproducer

MSN är som en illusion, man ser inte sanningen.

2008-10-20 @ 01:08:11
URL: http://theproducer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0