you are made of sponge mister goldenstone

Detta var fjärde dagen på en vecka jag är uppe innan klockan 09. Jag anar en förändrad livstil, eller är det bara önsketänkande.

Ni kanske rynkar på näsan och tänker "vadå innan 09?". Men jag är nöjd i vilket fall som helst. Två föreläsningar idag och jag satt mest och lekte med min nya spongebollar. det blev nog cirka 400-500 false transfers under de båda föreläsnngarna. Nu ser jag röda bollar vart jag än vänder mig, men det är det värt. Nu sitter "moven" fint. En rutin börjar växa fram i mitt huvud. Många saker rör sig i huvudet just nu, men det kan vi prata tyst om et tag till.
Nu ska jag tillbaka till mina kortmanipulationer. Ja jävlar.

Kommentarer
Postat av: Sara

hmmm. så långt som det är nu? :D

2008-10-14 @ 22:26:39
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Tess

känner igen det där!=D smidig som du är kan du iaf sitta och trixa utan att bollarna/halva kortleken flyger iväg i klassrummet! Haha aja, förr eller senare kommer det nog sitta även för en viss person som jag väljer att inte nämna vid namn!!!=P

2008-10-15 @ 19:13:36
Postat av: johan gyllensten

jag tappade bollarna ett antal gånger ska du veta=)

2008-10-15 @ 20:50:11
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0