ändrade planer

Tänkte skriva ett nostalgiskt inlägg här.

Jag hade allt klart för mig, inledningen, fina formuleringar, ett starkt slut. Men jag vet att nostalgi enbart är att ta ett steg tillbaka så jag skiter i det, ändrade planer. Jag kan i alla fall skjuta på det om inte annat.

Kan istället berätta att jag fått en hel del skamliga förslag ikväll. Trolleri kan leda dig in i en helt ny värld. En värld jag helst håller mig utanför en stund till. Så jävla desperat är jag inte.

ta ett kort, visa det inte för mig... ohh, nu är det på toppen... jag fattar inte vad som är så jävla konstigt med det. Titta på mina händer för helvete, det är jag som gör att kortet hamnar på toppen. Snälla öppna dina ögon och fatta någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0